Reklamacje

 

WAŻNE


W WIADOMOŚCI REKLAMACYJNEJ / GWARANCYJNEJ PROSIMY PODAĆ:
- Imię i nazwisko
- Telefon kontaktowy
- Opis problemu
- Zdjęcia uszkodzonego mebla
- Numer zamówienia lub adres

Pomoże nam to maksymalnie szybko rozwiązać Twój problem!

W PRZYPADKU REKLAMACJI PRODUKTU Z KONIECZNOŚCIĄ NAPRAWY:
- reklamowany produkt zostanie odebrany w najszybszym możliwym terminie. Informacja o terminie odbioru zostanie podana na 1-2 dni przed przyjazdem firmy transportowej.
- Na czas odbioru prosimy zorganizować osoby do zniesienia uszkodzonych mebli, a same meble odpowiednio zabezpieczyć.
- Naprawa zostanie dokonana w ciągu 7 dni roboczych, po czym naprawiony lub wymieniony mebel zostanie przekazany do firmy transportowej.
- W ciągu 7 dni roboczych od przekazania mebla do firmy transportowej, zostanie zrealizowana powtórna dostawa, zgodnie ze standardowymi zasadami dostawy w Furnix

Formularz Reklamacji Towarów
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl