1) Czy posiadają Państwo sklep stacjonarny, w którym można zobaczyć meble?
Niestety nie, prowadzimy sprzedaż mebli przez internet i nie posiadamy własnej ekspozycji produktów. Dzięki temu, nie jesteśmy obciążani kosztami utrzymania powierzchni ekspozycyjnej więc możemy oferować naszym Klientom meble w niższych cenach niż u konkurencji.
2) Oświetlenie LED czy dostaje je w zestawie czy należy je dokupić samodzielnie?
Informację czy oświetlenie LED jest wliczone do zestawu znajduje się w opisach poszczególnych produktów. Niektórzy producenci oferują oświetlenie w cenie, przy innych meblach należy dopłacić za opcję oświetlenia.
3) Czy wszystkie meble ze sklepu www.furnix.pl objęte są 2 letnią gwarancją?
Oczywiście że tak. Każdy oferowany przez nas produkt jest zupełnie nowy i posiada 24 miesięczną gwarancję od producenta.
4) Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?
Niestety, nie mamy takiej możliwości.
5) Jak wyglądają reklamacje?
Reklamowane elementy są naprawiane lub wymieniane na nowe. W przypadku mebli tapicerowanych przedmioty zabieramy na naszą halę produkcyjną ponieważ nie ma możliwości ich naprawy na miejscu u klienta. Czas odbioru reklamacji od klienta do 3 tygodni. Czas ponownej dostawy do 14 dni roboczych. Należy doliczyć czas poświęcony na wysyłkę.
6) Czy można zakupić meble na raty?
Tak. Więcej informacji uzyskają Państwo w zakładce
7) Czy można zmieniać wymiary mebli?
Niestety, nie można zmieniać wymiarów mebli ponieważ pochodzą one z produkcji seryjnej.
8) Otrzymałem/am zamówienie jednak kolor nieco różni się od tego z próbnika.
Te różnice wynikają z różnych kolorów i ustawień wyświetlenia monitora. Dla pewności zachęcamy do porównania danej tkaniny i wyszukania jej w innych źródłach.
Również jeśli chodzi o wymiary, mogą się różnić od rzceczywistych +/- 5 cm
9) Jakie są koszty transportu lub przesyłki?
Koszt transportu mebli w naszym sklepie jest darmowy.
10) Jak określić stronę narożnika?
Jeśli nie jesteś pewien, czy narożnik jest ley czy prawy - poniżej przedstawiamy pomocne informacje przy ustalaniu właściwej strony mebla.
Strony narożników określamy z pozycji "PATRZĄC NA NAROŻNIK"
11) Meble kuchenne - szczegółowy opis
Meble kuchenne - opis (kliknij)
12) Czy zestawy mocujące są w zestawie?
Nie, meble sprzedawane w naszym sklepie nie psoiadają elementów montażowych.
13) Otrzymałem/am zamówienie jednak kolor nieco różni się od tego z próbnika.
14) Czy oferują Państwo opcje wniesienia mebli?
Niestety nie, dlatego zachęcamy do zorganizowania osoby do pomocy.
Informacje dotyczące Twojego zamówienia
O czasie realizacji zapytaj sprzedającego.
Niestety, czas na wykonanie zamówienia uzależniony jest od ilości zamówień.
Wybierz kategorie
Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera