zwrot mebli Furnix

2 lata gwarancji

Wszystkie meble oferowane w sklepie internetowym Furnix objęte są 2 letnią gwarancją producenta. Meble, które znajdują się w naszej ofercie są dokładnie selekcjonowane i podlegają rygorystycznej kontroli produkcji, jeżeli jednak odkryjesz wadę w zakupionym produkcie, zostanie on naprawiony lub wymieniony na nowy w okresie trwania gwarancji.

zwrot mebli Furnix

30 dni na zwrot

Rozumiemy, że zakupy przez Internet mogą nieść ze sobą obawę o to, czy zakupiony produkt jest odpowiedni - właśnie dlatego, produkty oferowane przez sklep internetowy Furnix, podlegają zwrotowi, bez podania przyczyny, przez 30 dni od odebrania przesyłki. Koszt dostawy nie podlega zwrotowi.





Reklamacja produktu w 4 krokach

1. Zrób zdjęcie produktu


W razie jakichkolwiek problemów z produktem, który podlega gwarancji, prosimy o zrobienie zdjęcia, na którym zostaną pokazane uszkodzenia lub wady produktu. Najlepiej jeżeli fotografie zostaną wykonane z różnych perspektyw oraz w wysokiej rozdzielczości - pomoże nam to szybciej rozwiązać Twój problem.

2. Napisz do nas


Napisz do nas na adres biuro@furnix.pl przesyłając zdjęcia oraz dokładny opis zaistniałego problemu. Chcemy, aby Twoja reklamacja została rozpatrzona możliwie najszybciej, dlatego prosimy także o podanie poprawnych danych osobowych oraz adresu, na który zostało złożone zamówienie.

3. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona


Nasi specjaliści zapoznają się z sytuacją na podstawie przesłanych informacji, a następnie znajdą najlepsze dla Ciebie rozwiązanie. Rozpatrzenie reklamacji trwa do 30 dni roboczych, w międzyczasie nasz ekspert może kontaktować się z Tobą w celu ustalenia szczegółów zaistniałej reklamacji

4. Realizujemy Twoją reklamację


Po dokładnej analizie problemu, wspólnie z Tobą znajdujemy najlepsze rozwiązanie zaistniałej sytuacji. Może być to naprawa produktu, jego wymiana lub rabat - dla nas najważniejsza jest Twoja satysfakcja!



WAŻNE


W WIADOMOŚCI REKLAMACYJNEJ / GWARANCYJNEJ PROSIMY PODAĆ:
- Imię i nazwisko
- Telefon kontaktowy
- Opis problemu
- Zdjęcia uszkodzonego mebla
- Numer zamówienia lub adres

Pomoże nam to maksymalnie szybko rozwiązać Twój problem!

W PRZYPADKU REKLAMACJI PRODUKTU Z KONIECZNOŚCIĄ NAPRAWY:
- reklamowany produkt zostanie odebrany w najszybszym możliwym terminie. Informacja o terminie odbioru zostanie podana na 1-2 dni przed przyjazdem firmy transportowej.
- Na czas odbioru prosimy zorganizować osoby do zniesienia uszkodzonych mebli, a same meble odpowiednio zabezpieczyć.
- Naprawa zostanie dokonana w ciągu 7 dni roboczych, po czym naprawiony lub wymieniony mebel zostanie przekazany do firmy transportowej.
- W ciągu 7 dni roboczych od przekazania mebla do firmy transportowej, zostanie zrealizowana powtórna dostawa, zgodnie ze standardowymi zasadami dostawy w Furnix