Regulamin 

Firma w regulaminie występuje jako SPRZEDAJĄCY

Zamówienie i płatności

1. Warunkiem zakupu jest złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowy, drogą mailową, lub w telefonicznie.

2. Zamówienie powinno zawierać dokładne dane osobowe klienta, adres dostawy, dwa numery telefonu oraz dokładny opis zamawianej rzeczy.

3. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji klient zobowiązany jest wpłacić zadatek (dotyczy zakupu stołów, krzeseł, mebli tapicerowanych, czyli mebli wykonanych na indywidualne zamówienie). Zadatek różni się od zaliczki tym, iż nie jest zwracany w przypadku.

4. Przy zamówieniach na pozostałe meble (z wyłaczeniem mebli z punktu 3) można skorzystać z płatności za pobraniem - zapłata przy dostawie.

5. Sprzedający zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia w przypadkach uzasadniających wątpliwość, co do rzetelności i uczciwości takiego zamówienia.

6. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny bez transportu.

7. Do każdego zamówienia wystawiamy dokument sprzedaży (faktura).

8. Do każdego zamówienia doliczane są koszty dostawy, które określone są w zakładce DOSTAWA na stronie internetowej sklepu. Możliwy jest odbiór własny z naszego magazynu.

9. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt gdyż nie uznajemy reklamacji wynikających z niedoczytania opisu przez klienta. Proszę jednak pamiętać, że mają Państwo prawo do zwrotu zakupionego na odległość produktu do 14 dni bez podania przyczyny (zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)).

Warunki reklamacji i zwrotów

1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego od nas bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za produkty na rachunek klienta, z którego została uiszczona przedpłata. Koszty dostawy, oraz odesłania nie podlega zwrotowi. Zwrotom podlega tylko towar, który nie ma śladów użytkowania, nie został w żaden sposób zniszczony i jest w oryginalnym opakowaniu. Zwroty przyjmowane są tylko za okazaniem potwierdzenia zakupu lub faktury VAT.

2. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 30 dni od daty wpłynięcia.


Kontynuuj Zakupy
Dotpay